Fenerbahçe Opet-Beşiktaş maçında olay!
FIBA Kadınlar Süper Kupa’daki Fenerbahçe Opet-Beşiktaş karşılaşması, sahaya atılan yabancı maddeler nedeniyle oynanamadı.
FIBA Süper Kupa maçının 2’nci dakikasında sahaya tribünlerden atılan yabancı maddeler ve olaylar nedeniyle oyun durdu ve hakemlerin de uyarısıyla takımlar soyunma odasına gitti.
Öte yandan maçta ilk düdüğün ardından iki ekip taraftarı da küfürlü tezahüratlarda bulunduğu gözlendi.
Fenerbahçe Opet ile Beşiktaş arasındaki FIBA Kadınlar Süper Kupa maçı, taraftarların sahaya yanıcı ve patlayıcı madde atması nedeniyle bu akşam seyircisiz oynanacak.




